GOD KVÄLL !

Sitter och kollar på Idol och jag har satans ont i nacken, axlar och huvudet och det är jobbigt. Känner mig så grinig !
Ska kolla på finalen av Hell´s Kitchen sen, det ser jag fram emot.  Det börjar en ny omgång av Hell´s Kitchen den 18 september...Undrar hur den är upplagd ?!
Pratade med mamma förut och hon berättade att en vän till oss i Dalarna fått en stroke och ligger på sjukhus, hon är förlamad på ena sidan och har inget tal.
Har vi tur så kommer det att ge med sig såsmåningom..

Båda ungarna är badade och fräscha och vi ska fika snart och äta glass..
Jag har fått tid till tandläkaren i oktober, hoppas det kommer att gå bra - är lite nervös !

Nu ska jag kolla teve en stund..


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0