Tvätt

Jag börjar undra om våra barn inte har maginfluensa
och har haft det sen igår ?
Så mycket dem har bajsat och illa det luktar
så är nog chansen stor att det är det..

Vi tvättar och tvättar massor så nu har vi Viktors säng
full med ren tvätt som jag har börjat vika.
Dessvärre så är det svårt att avsluta saker med småttingar
för man blir avbruten hela tiden och man måste gå ifrån.

Så därför har jag bara börjat vika, först kom Amanda och stökade till i sängen jag bäddat
och sen var Viktor där och lekte med galgarna
och då upptäckte jag att han hade bajsat igen...

Nu är han nybadad och ren och fin - så nu
ska vi fixa lunch...

Amanda är en bustjej som terroriserar sina mamma och pappa...


Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej. Hade barnen varit förkylda? Om dom har det så kan det vara därför dom bajsar så mycket. Många barn bajsar ur sig av det sista av förkylningen

Kram

2008-10-12 @ 16:07:49
Postat av: Ann

Usch då! Maginfluensa är inget kuL!

2008-10-12 @ 19:02:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Pelle

Hoppas att det blir bättre med henne

2008-10-12 @ 23:24:46

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0