Min bror

Är  det inte så att en olycka händer sällan ensam ?
Min älskade bror som sedan 20 år sitter
i rullstol efter en trafikolycka med en
rattfyllerist har fått MRSA bakterien - den sk sjukhussjukan..

Det kan var en riktigt farligt bakterie och många sorters antibiotika biter inte på den...
Läs mer här om bakterien..

Nu måste bror vänta på att läkarna tar fram ett antibiotika
som tar bort det här
och sen kommer dem som jobbar med honom
att kollas så att dem inte fått det..
Dvs min mor och hans assistent..

Jag tycker att min bror fått sin beskärda del av sjukdomar och problem, han har nyligen legat en vecka på sjukhus
och det är där
dem tror att han blev smittad...

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Näe men fy! Hoppas din bror piggnar på sej!

2008-10-11 @ 06:26:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: pillan

vissa har inte turen med sig på det , men han kommer att fixa även den sjukan .Dom personer som får mycket blir extremt stark med .

Hoppas din lördag blir en härlig lördag !!! God morgon

2008-10-11 @ 10:05:41
URL: http://pillanlandell.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0