Lista

1. Mörk eller ljus choklad?

En bit mörk choklad till kaffet eller ett glas kall mjölk är ju super gott ;-)

2. Sommar eller vinter?

Sommar, sommar och åter sommar

3. Hav eller sjö?
Både och egentligen, beror på vad som ligger närmast där jag befinner mig

4. Fredag eller lördag?

Lördagar, för då har man fått ta det lugnt på morgonen och det är ingen stress i säng

5. Lågklackat eller högklackat?

Det blir mest lågklackat för det passar mest i min vardag och jag blir inte för
lång gentemot min älskling som inte är så lång, men högklackat blir det ibland

6. Blogga eller se på tv?

Blogga,varvat med teve ibland. Jag har blivit en inbiten bloggare :-)

7. Glasögon eller linser?

Kör med läsglasögon :-) Har ju passerat 40 *S*

8. Varmrätt eller förrätt ?

Varmrätt för det är mer mat

9. Kvällspigg eller morgonpigg?

Kvällsmänniska, för det är då jag kan lyckas knycka lite tid för mig själv framför datorn
då ungarna somnat

10. Hamburgare eller pizza?

Varannan gång !

Bonusfråga: Vin eller vin?
Jajamensan VIN

Har du också bloggtorka eller strul med datorn så knyck listan till dig också!

Ha en skön kväll i höstrusket!

Kram Maria

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0