GOD MORGON !

God morgon på er söta människor !

Hoppas ni har sovit gott, det har jag. Förutom det vanliga där Viktor väcker mig för att snutta osv..Idag är det Kanelbullens Dag så vi ska äta kanelbullar och bara ha det bra, vi ska åka till mamma och fika oxå. Hon och brorsan är ensamma hemma för pappa är i Dalarna och jobbar på vårat sommarställe..

Sen har vi en massa att fixa hemma och det hoppas jag att vi hinner med en del idag med.
Det är fullt med datorer i v-rummet som ska lagas och plockas isär och det ska älskling fixa....
Har ni kallt hemma ?
Det har vi och jag fryser, det är så mysigt att ligga i soffan under pläden när det är ruggigt..

Åh, vad jag svamlar mycket nu, ska fortsätta här nu :-)
Puss !


Kommentarer
Postat av: Rosie

Godmorgon. Visst ja det är ju idag man ska äta bullar, tur att man har en påse kvar i frysen. Ja nog är det kallt här och värre blir det, brukar få lägga handukar vid fönstrena för det blåser rätt in.Ha en bra dag/ Kram

2008-10-04 @ 09:12:34
Postat av: Anna

Men hallå...m mmm idag blir det andra bullar...ja med kanel alltså...ha det gott... //Anna

2008-10-04 @ 09:36:13
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: My

mysigt =) kolla gärna in min blogg som snart ska bli en miljöblogg (!!!) ja, ungdomar kan vara intresserade av miljö också. är du? besök

2008-10-04 @ 11:10:39
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: Ulla

Här var det fullt upp! Imorgon har de lovat busväder och då ska jag mysa i tvsoffan.

2008-10-04 @ 17:24:08
URL: http://ulla67.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0