FREDAG KVÄLL !

Idag blev det en tripp till Skärholmen först och sen till Ikea, i Skärholmen köpte vi en present till svärsonen och på Ikea åt vi köttbullar och handlade lite blandat smått och gott till hemmet :-)
Lite ljus, servetter, blommor bl a..
Vi köpte 2 mysiga plädar till sofforna oxå, det är så mysigt att ha nu när det är kallt ute och svalare inne..

Väl hemma så har vi ätit tacos och pratat filosofi med sonen, badat ungar, diskat och nu satt mig här..
Känner just nu en hemsk odör brevid mig, vilket betyder att sonen har bajsat..

Vad har ni för er ???
Här är det lugnt, blir snart en fika och lite tv-tittande...

    

    

Kommentarer
Postat av: Rosie

Mysigt att kunna gå på Ikea, det är evigheter sedan jag gjorde det. Snart så blir det att krypa upp i soffan och titta på dumburken

Kram

2008-10-03 @ 20:18:57

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0