Utmärkelse


Lotta och Annelie !!!
 har gjort mig så glada !! 
Dem har gett mig en utmärkelse Tusen tack !!!!
Min uppgift är nu att nominera 7 bloggar som  berör mig, å som jag blir glad av.

Naturligtvis så får Lotta och Annelie en utmärkelse tillbaka från mig!


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det är inte så lätt att välja 7 bloggar bland alla dom underbara bloggar
jag läser men så är reglerna.

Mina utmärkelser går till:
(utan inbördes ordning)

Min älskling

Cimsan

Tigerlilja

Marita

Soffie

Lisbeth

Linda


Kommentarer
Postat av: Pia

Kul för dig !!

2008-11-26 @ 22:15:34
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: soffie

grattis å tack för den fina utmärkelsen!

2008-11-27 @ 18:19:10
URL: http://soffie69.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0