Promenad

Det blev en skön promenad runt omgivningarna hemma, kallt och friskt ute.
Vi köpte med oss en fika på Pressbyrån och sen gick vi runt och kollade
lite, bl a så gick vi förbi skolan som Amanda ska börja i nästa höst.
Vi tror att det är en bra skola
och vi ser fram emot att hon ska börja 6-åringarna :-)

Vi har oxå hunnit med att handla på Ica och varit på banken och skaffat en ny dosa
till älskling..
Lilleman
somnade i vagnen och sov när vi kom hem så
vi tänkte passa på att ha lite avslappningsövningar
men vi hann bara börja så vaknade han...
Vi ska försöka göra dem övningarna regelbundet för det behöver vi..
 
Snart ska vi äta lunch och
tur är väl det för jag är snurrig i bollen...

Tjingeling!
Pöss på dig :-)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Avslappningsövningar är bra har jag förstått. Jag försöker ta en power nap 20 min varje dag och då brukar jag drömma mig bort till min mormor. Hon lever inte längre, men känslan hos henne kommer jag fortfarande ihåg och den ger mig lugn och ro.

2008-11-04 @ 13:01:20
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej vännen!!

Kul att du vill ses när vi kommer upp till Stockholm, vi kan ju höras på msn om mobil nummer så vi kan nå varandra.

kram lisbeth

2008-11-04 @ 13:13:55
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0