Ute hela dagen

Hej på er

Vi återvände nyligen hem från en dag på stan och vi avslutade med att kolla på en fotbollsmatch med gubbens kompis. Först åkte vi till centralen och gick ända till Djurgården och Amanda var så duktig, vi hade tänkt att ta båten men den hade precis gott så vi gick. På Djurgården kollade vi på båtarna som var och hälsade på i Stockholm nu, bl a Ostindienfararen. Dem var jättevackra och det var hyfsat med folk men inte så farligt för vi kom såpass tidigt. Vi gick aldrig på båtarna för det skulle kosta 350 kr för oss och det tyckte vi var så dyrt..

Sen njöt vi av våran picknick i skuggan på en filt och bara mös, Viktor sov som en liten gris och Amanda sprang omkring. Det var lyckat och jag var glad att gubben fixade att vara med oss.


Efter det så promenerade vi till Stadion och kände av atmosfären bland Marathonlöparna och det var oxå häftigt. Amanda och Viktor delade vagnen en stund för Amanda var trött i benen men hon har varit så duktig och gått så långt..

Sen avslutade vi våran dag i Enskede och tittade på fotboll och käkade glass.

Snart blir det att laga mat och sen lugn, lugn, lugn och bara njuta med mina kärringar och teven :D


Kommentarer
Postat av: KarinW

Vad härligt med en hel dag ute! Här var det sån värme att jag trodde jag var utomlands, snacka om att spara pengar!Imorgon ska jag testa dina brownies om jag hinner

2008-06-01 @ 21:06:38
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: mammsen.se

Det finns verkligen mycket att hitta på i Stockholm. Låter som att ni hade en trevlig dag. Saknar sthml ibland. Bodde där en kort period.

2008-06-01 @ 21:13:41
URL: http://mammsen.se

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0