Lördag och ESF (förkortas så ?)

Idag har vi varit och storhandlat på Ica Maxi för en väldans massa pengar, men det var ett måste för det var helt tomt överallt och mat måste man ha....ÄTA bör man annars DÖR man..men ÄTER gör man och ändå DÖR man..
Sen köpte vi en hel del blommor till balkongen och det ska bli så roligt att få fixa till balkongen, det blir nog i morgon eller på måndag tror jag..

Jag var en sväng till apoteket och inhandlade pollen åtgärder till min mans näsa och ögon, stackarn, hans näsa bara rinner och rinner. Men nu hoppas jag att det blir bättre för honom..
Sen tog jag med mig Amanda och åkte till Kungens kurva och plockade upp Erre och Michis och deras mat dem storhandlat och så skjutsade vi hem dem till Aspudden.

Strax ska jag börja med middagen som idag bli tacos och det älskar jag..Ikväll blir det Charlotte Perelli på teven och Pub afton med mina kärringar i tråden..

Höres senare !

Kommentarer
Postat av: amonym

Hej o tack för besöket i min blogg o inbjudan till ladiesmafia. Tack dock nej i detta läget i livet, har inte så mycket tid vid datorn.....åtminstone inte nöjestid=) Men jag kanske nappar någon annan gång.Ha det bäst!

2008-05-24 @ 19:35:10
URL: http://amonym.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0