Konsert

God morgon på er :-)

Ännu en ny vecka ha anlänt. Här är det ganska bra, har lite ont i magen och känner mig illamående, hoppas det försvinner tills ikväll då vi ska på konsert. Vi ska nämligen gå och titta på Sandra som ska sjunga med sin kör i Philadelfiakyrkan och det ska bli skoj.  Sandra har en jättefin sångröst och hon verkar tycka det är roligt med kören och att sjunga gospel. Det blir jag, Amanda och Michaela som åker dit.

Igår var en alldeles underbar som vi tillbringade ute i solen och naturen, jag älskar denna värme och solsken som lyst upp några dagar. Vi var hos mina föräldrar och njöt hela dagen, vi grillade korv och bara hade det gott.

Nu ska jag dricka kamomillte och sen ringa och boka en tid för massage som jag fick i julklapp :-)

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0