Overaller

Jag har en fix idé just nu och har haft några veckor nu och det är Viktors overoller. Han har 2 olika i stl 62 som är för små nu och sen köpte vi 2 st overaller i stl 80 tills han blir större av en kompis, och dem badar han i nu. I affärerna finns inga kvar vad vi sett och jag vill inte slänga ut 300 spänn på en ny....
Hua detta är jobbigt, men nu har jag beställt en från Ellos och jag fick 50% rabatt med :-)
Så har jag lagt bud på en overall på Tradera som går ut i morgon bitti...

                          

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gick det med overallen i str 74??

2008-03-13 @ 11:56:29
Postat av: Maria

Den var lite stor men jag är glad att jag får lå na den så länge :-)

2008-03-14 @ 10:43:26

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0