Nyfriserad

Hej hej :-)

Idag har jag varit hos min frissa och klippt och färgat mitt hår :-) Och det var jätteskönt att få det fixat efter att inte varit där på så länge !  När jag går till min frissa så brukar jag låta henne komma med olika förslag och till sist kommer vi fram till nåt bra, jag tror aldrig att jag sett likadan ut när jag gått därifrån nån gång.
Hon är såå bra och jag har gått hos henne i en massa herrans år...

Före frissan så lämnade jag Amanda på dagis och sen var jag till mamma och lämnade Viktor och det hade gått så bra under tiden jag var borta. *skönt*
På em hade vi ett hudvårds- och sminkparty hos mor då hon hade bjudit över en granne som säljer Mary Kay produkter, väldigt bra prylar som inte är testade på några djur men dem säljes oxå till höga priser. Jag fick med mig hudvårdsserien hem som mamma köpt till mig :-)

Så när jag åkte därifrån så var jag nyfriserad och "nymakead", en riktig partypingla ;-)

Vi gjorde en handinpackning som var underbart skön och då ingick oxå en peeling på händerna och det var så underbart skönt för mina händer. Dem produkterna ska jag köpa sen.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och slappa och sova...Må så gott !!




Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad fin du blev mamma :D Puss puss!

2008-03-11 @ 07:36:35
URL: http://kelaone.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tack gumman :-) jag är faktiskt nöjd

2008-03-11 @ 13:42:53
Postat av: Anonym

Vilken läckerbit :O)

2008-03-12 @ 09:26:19

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0