Läggdags strax

Natten gör sig påmind, lixom tröttheten. Älskling sitter vid datorn och badar i bilder och då menar jag foton. Vi har tusentals kort och det blir bara fler och fler. Vi älskar kort men man ska ha lite koll på dem med.

Angående melodifestivalen så tyckte jag att det var rätt låtar som gick vidare till finalen. Kan tänka mig att Charlotte Perelli tar hem hela skiten och får åka till Belgrad. Det syntes verkligen att hon gått ner i vikt men jag tyckte då inte att hon såg anorektisk ut.  Sibel var duktig med och har en bra röst.

Själv har jag frossat i godis så jag känner mig som en uppsvälld gris och magen står i 8 hörn. Dags att göra nåt radikalt !  Varför kan bara inte ens önskan om en viktminskning slå in ? Utan att man behöver anstränga sig så mycket...Det skulle jag gilla :-)

Nej, nu vill inte min son att jag ska sitta här längre, han bara gnäller och gnäller så nu säger jag natti natti.
I morgon är det Vasaloppet och babysim som gäller och Amanda ska ladda upp inför dagis på måndag...

Kram på er och var rädda om er ! 

                                                            

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0