Friday again

Veckorna springer iväg fort som sjutton   

Igår mådde älskling inge bra och jag hade kärringarna och grabbarna på lunch här igår och det var jättetrevligt. Jag hade gjort bulgursallad och kyckling och det var gott. Killarna lekte med lego och bilar och hade skoj...



På kvällen kollade vi på teven och bara tog det lugnt.

Jag vann iaf auktionen om overallen till Viktor och idag kommer den jag beställde från Ellos :-)

Idag ska jag, Amanda och Viktor hem till Michis och fika och äta paj. Mumsigt !
Sen tar vi med oss henne och åker på Amandas simskola. Hon börjar på det idag. Gumsan ska lära sig att simma    

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0