Fixat tvätthögar och duschat blommor

Jag har haft en sprängande huvudvärk i ett par dagar nu som känns som migrän och det är inte roligt. Tror det beror delvis på stress och för lite avslappning, inte bra ! Jag mår inte bra av det och jag måste lösa det på nåt vis.

Jag och Amanda (hon säger att hon är en ballerina, söta tjejen) gick till dagis och sen har jag pysslat hemma på fm med att vika tvätt, som jag bara hatar. Det är helt okey att tvätta och hänga tvätt men det är så boring att vika den sen.
Så har jag dammat lite och duschat blommor så lite har det blivit gjort. Sen blev det dusch och lunch och därefter handling och promenad. Amanda gungade och gick myrsteg hem...

Imorgon kommer mina goa kärringar hit med sina grabs, vi ska äta lunch och umgås och ha det bra. Kanske vill kärringarna ut i butikerna lite :-)

Nu ska jag se om gubben vill se Greys anatomy, annars väntar bingen strax...
Nattti natt


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0