Rubriken

Nu har min älskling precis smort in mina axlar och armbåge med bedövande salva för jag har ont idag :-(  Det värker och jag får så ibland och jag tror det beror på att jag bär Viktor så mycket och att jag ligger i konstiga ställningar i sängen...

Nu har vi sålt Viktors spjälsäng och sköt bord....Dem skulle höra av sig senare idag och tala om när dem kunde hämta det..Viktor använder inte sin säng, han har inte sovit en enda natt i den utan han sover med mig...Därför känns det onödigt att det står där och tar plats för vi har tänkt att göra om en del här hemma :-)
Alla som känner oss vet att vi gör det med jämna mellanrum...

Nu ska jag dricka kaffe.....          

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0