Hågelbyparken

Idag stack vi iväg till Hågelbyparken som ligger  mellan Tumba och Hallunda. Det var jag, stora tjejerna, småttingarna och 2 av kärringarna och deras söta prinsar.
På Hågelby finns 4h-gård, lekpark, lekbilar, dansbana, vandrarhem, café, resturang och en massa annat och vi har haft en jättemysig dag där.
Amanda körde bil och detvar en sån bil där man stoppar i 10 kr så kan man själv gasa på en pedal och styra med ratten och köra runt. Det var lite svårt för henne att klara det själv men Michis hjälpte henne att åka runt..

Vi fikade där och pratade en massa och ungarna busade och röjde runt  och ungarna bara älskade lekparken där det var en massa trähästar dem kunde rida på och ett roligt flygplan dem lekte i...

Ett tag så var det ett helt gäng med fritidsungar där som ockuperade lekplatsen och så var det 2 fröknar där som inte sa till ungarna nånting...Klart irriterande !!

Jag glömde min kamera men Michis hade med sin, men jag får inte korten förrän i morgon och då lägger jag upp dem..

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0