Trevligt besök idag

En gammal kompis till mig har varit och hälsat på idag och det var jätteroligt. vi har inte träffats sen Viktors dop och innan dess så var det några år sen. Jag har inte orkat haft nån bra kontakt med mina vänner på länge så jag vet inte vilka vänner jag har kvar riktigt. En del har jag nog tappat helt och några nya har jag fått....Det är viktigt med vänner och jag ser med tillförsikt på att jag ska kunna vårda mina vänner framöver :-)

Vi åt lunch, kalops, potatis och sallad och det var smarrigt och sen fikade vi med en god bakelse och så har vi suttit och pratat i flera timmar. Jag glömde helt bort att jag skulle ta kort men det blir fler till fällen..

Tack Sussie för en trevlig em !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni verkar ha haft det jättemysigt med mycket prat och god mat.



kram

2008-07-28 @ 21:57:22
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0