Tisdag

Hallå :-)

Nu är det sen em och detta är mitt första inlägg idag, brukar ju redan hunnit göra ett eller två vid den här tiden.

Det har varit full rusch från i morse tills för en stund sen, vi har precis ätit middag köttbullar, potatismos och sallad och det var mumsigt. Vi har persilja i mosen och det är så gott.

I morse så följde vi med älskling till läkaren och vi gick till parken och blåste såpbbubblor, gungade och åt frukt under tiden. Det var mysigt för det var så lugnt och fridfullt, det är riktigt avkopplande att blåsa såpbubblor och dem är vackra att titta på :-) 
( Ni kanske tycker jag är jättekonstig men sen väldigt länge så har jag varit stressad och min kropp har befunnit sig i ett spänningstillstånd pga av privata orsaker som jag inte vill ta upp i min blogg )

När vi skulle gå tillbaks till bilen så säger Amanda till mig  -  Den här vägen, fårskalle !!!

När vi kom hem så somnade vi en stund och sen följde familjen med mig till mitt jobb där jag hade ett möte med min chef. Vi pratade om hösten och hur den kommer att se ut för mig, och jag kommer att få jobba i en annan grupp på en annan plats. Jag kommer att jobba 2 dar i veckan, måndagar och tisdagar och jag tror att det blir bra.
Vill helst vara på den platsen jag varit innan men nu blir det inte så och nu är det bara att gilla läget..

Det innebär iaf att Viktor kommer börja på dagis i januari - 09 och det känns bra och nu hoppas jag att det kommer att funka bra under hösten...

Efter det så åkte vi till Michis och tog med henne på en fika i Aspuddsparken och hälsade på djuren. Lugnt och stilla så stod det en tupp bakom Ronnys rumpa när vi satt där :-) och det är höjden av framsteg säger jag bara !

Viktor har fått värmeslag i ansikte, hals och bröst och även på armarna. Det är jobbigt för honom i den här värmen så han fick ett svalkande bad när vi kom hem..

Jocke kom hem från sin pappa igår och dem har haft en bra helg med mycket fiskande och dem har sett en massa filmer. Han har blivit solbränd på sina armar och i ansiktet...

Nu ska jag dricka grönt te...








Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0