Pust, ahhh, trötter, suck och Allsång !

Saker blir inte alltid som man tänkt sig, det kan jag tala om...Jag trodde inte att jag skulle komma hem så sent som 19.40 i kväll.

Tanken var att vi skulle köra hem Sandra och sen skjutsa Jocke till mamma för han ska hälsa på där i 2 veckor. Då kommer han att spela med min lillebror, äta 1000 glassar, vräka i sig kött och hjälpa morfar stapla ved...

Vi tog en fika med mamma och brorsans assistent och njöt i solen och sen ringde pappa och bad oss vara kvar för han var på väg hem med sin dator. Så Ronny har hjälpt honom i flera timmar att få i ordning på den...

Väl hemma så gick musten ur helt och vi kollade på Allsång på Skansen och käkade samtidigt...
Nu är Amanda lagd och vi ska slappa i sängen och kolla på teven en stund nu...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0