Onsdag i Mora

Det är morgon och solen lyser på en nästan helt blå himmel och det är toppenfint :-)
Endast jag och Viktor är uppe än så länge.

Igår så var vi vid badet i flera timmar och hade det mysigt, vi fikade, pratade och busade med Amanda.
Ungarna var vid strandkanten för det var kallt i vattnet och tjejerna tvingade sig själva att tvätta sitt hår.

Resten av dagen så var vi vid stugan och diskade, grillade och tömde den äckliga toan.
Michis och jag tog en cykeltur och det har jag inte gjort på flera år och det var skönt men lite jobbigt.
Min kondis är ju inte så bra !

När vi fikade igår kväll så råkade Amanda vända popcornpåsen över ett tänt ljus så det började brinna lite i påsen och hon hade kvar handen i påsen, men som tur är så reagerade vi snabbt...
Så råkade hon bränna sig på armen på tevattnet...Lilla gumman !  Det gick bra iaf...

Idag ska vi till Nusnäs och titta på Dalahästtillverkningen och så ska vi handla i Mora och gå på Mac Donalds..
Det har vi på våran agenda idag + att vi lägger till lite annat som solen, slänga sopor och diska...

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej på er mina små älsklingar, nu är det kris här hemma sakner er så enormt mycket, sätt er på fösta bästa plan och åk hem :-) Lilla Amanda först äter du blommor och får besöka doktorn och nu detta oj vilken tur att inte handen bränn och att inte du fick brandskador på armpågen nu måste du komma hem till pappa :-) Hoppas att ni har haft det bra i Mora och ätit på MC sköt om er älskare er allihopp.

Puss och Kram

Man/Pappa/Ensama Ronny :-)

2008-07-09 @ 14:51:07

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0