Mora

Goder afton !

Vi har landat i rump nissarnas land Dalarna och det är så vackert här uppe, vägen hit upp från Stockholm är så fin..
Jag tänker inte bli så långrandig vid datorn nu för jag är så trött. Vårat mobila bredband verkar iaf funka och det är ju bra..

Vi kom hit vid 17-tiden och vi har installerat oss, vi grillade korv denna fina afton och sen åkte vi till sjön och badade, s mysigt !
Småttingarna är som fiskar i vattnet...

Nu har tjejerna gått till sig och nu ska jag och Viktor oxå sova, Amanda sover med sina systrar...

Natti natti på er...

PS ! Tyvärr så funkar det inte att lägga in några bilder men jag försöker i morgon igen..


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0