Hemma igen

Vi bestämde oss för att åka hem 1 dag tidigare så vi kom hem sent i går kväll. Det var skönt att komma hem och veckan har gått fort...

När vi kom hem hade älskling gjort mat och fika, vi åt och mös en stund innan vi somnade.
Idag har vi hittills bara umgåtts och myst och vi har ätit en god tårta som älskling gjort till oss, så har vi fått presenter.
Han är bara för gullig min gubbe :-)

Viktor fick 3 bilar som man kan sätta ihop som ett tåg, Amanda fick ett spel i form av ett träd med insekter i och man drar i löv och ett av löven drar upp alla insekterna ur träden och så fick hon Bamse sommar tidning med lite kul i..
Jag fick en klocka, en svart fin klocka...Tack älskling !

Jag kommer att lägga upp lite kort från Dalarna senare under dagen..

         


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, vad gulligt gjort av Ronny :) Puss på er alla!

2008-07-11 @ 14:33:52
URL: http://kelaone.blogspot.com/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0