God morgon på er :-)

Natten var lite jobbig för jag har sovit så dåligt och Amanda väckte mig halv 5 i morse och sa att hon hade ont i örat.
Hon fick lite flytande alvedon och mjölk och efter det somnade hon om ända till 8 :-)

Ja, nu är det bussfritt i Stockholm och det märktes på vägarna. Jag körde Sandra till pendeln för hon skulle på intervju i stan och från Älta går det ju bara bussar. Så skulle hon ringa sen när hon var klar och på väg hem...

Vilket härligt väder det är, en alldeles underbar sol på himmelen som lyser och varmt är det med. Idag har jag bara linne och kjol på mig, precis som det ska vara på sommaren...

Nu ska jag pyssla och dona en stund så vi ses snart igen :-)

Vad ska ni göra idag ?


Kommentarer
Postat av: Sessan ❤

Tjingeling!



Hoppas inte öronvärken utvecklar sig vidare & god bättring.



Här njuter vi solen på balkongen;) Nu skall vi ut i trädgården.



Njut dagen

2008-07-01 @ 15:18:08
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Sandra

tack för skjutsen Maria :) kram

2008-07-01 @ 19:54:04
Postat av: Fröken Sparsmart

Jag skall dricka kaffe! :)

2008-07-01 @ 20:08:25
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: Sandra

Jag är riktigt irriterad nu måste jag säga för det här med buss strejken! usch och fy..



kram :)

2008-07-01 @ 21:26:03

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0