Funderar

Nu är klockan sent igen och det börjar bli en vana, både på gott och ont. det är rätt skönt att få sitta en stund i lugn och ro framför datorn men nu ska jag gå och knoppa i mina goa säng och krama om gubben...
Viktor får oxå vara med och kramas eftersom han sover med oss...

Några av mina goa kärringar ska träffas i Stora Blecktornsparken i morgon och dem ville att vi skulle komma in dit och umgås och låta barnen leka, men jag vet inte hur jag ska göra ännu..
Har ingen större lust att ta bilen in till stan när det är så mycket bilar och jag har ännu mindre lust att åka bussen till Gullmarsplan och sen t-bana till Skanstull för att gå därifrån...

Får se vad som händer då...

Nu mina fina vänner, god natt på er !




Kommentarer
Postat av: Nettan

God natt och sussa så gott !

2008-07-18 @ 00:29:15
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0