En ny dag har börjat !

Hej på er !

Idag är det den värsta onsdagen på mycket länge för jag måste nämligen gå till tandläkaren. Det är bland det värsta jag vet.

Natten har varit som dem flesta andra, jag har somnat och vaknat om vartannat....

Evelina skulle kommit hit på fredag och hälsat på oss men tyvärr så har gumman gått och blivit sjuk så det blir inget besök. Hoppas snart du mår bättre Evelina, vi saknar dig och alla hälsar !
Amanda och Viktor postar ett krya på dig kort idag :-)

Nu ska det packas och ordnas inför läkare och tandläkare så vi hörs senare.....

På kortet är det Evelina tillsammans med Adam Tensta som har gått i skolan där min gubbe jobbar :-)


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0