3 frågor i veckan

Tema: Hem ljuva hem

  1. Använder du mjukmedel till tvätten?
  2. Vilken färg har du på köksluckorna?
  3. Har du dusch eller badkar?

Mina svar !

1. Jag använder mjukmedel till tvätten, en kapsyl till en maskin. Jag tycker det luktar så gott om tvätten och att den blir mjukare. Vi brukar köpa Ica Skona och dem har många goda dofter.

2. Dem är gräddvita och det var dem som bodde här innan oss som gjorde om den. tyvärr så är dem inte så fräscha längre utan skulle behövas göras om. Då skulle jag vilja ha en skön mild färg på dem.

3. Vi har ett badkar och det är skönt för ungarna älskar att bada, dessvärre så blir det för sällan att jag badar. Skulle verkligen behöva det så ont jag har i kroppen ibland..


Kommentarer
Postat av: maria

Jag använder sköljmedel ( överdoserar för doftens skull ) Vi har badkar o vita köks luckor..

Vilken fin sida du har! Jag började som fullständig amatör, men lär mig lite varje dag.Det är kul att ta del av andras bloggar! Ha det så bra. Kram Maria

2008-07-13 @ 09:57:01
URL: http://mariasvardpersson.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0