Vardag igen :-)



Nu är åter saker som det ska :-) Jag lämnade Amanda på dagis och det var roligt tyckte Amanda, även om hon kramade om mig extra när jag skulle gå. Sen hem och då hade älskling gjort frukost som vanligt när det är vardag och då är det så mysigt att sitta i lugn och ro i soffan och äta och titta på lokalteve.

Idag åkte jag och Viktor och träffade ett par kompisar och deras barn och vi har umgåtts, pratat och ätit GI- mat och fikat med riskakor. Det var jättetrevligt, det är oxå kärringar som fått sladdisar senare i livet som jag ;-)
Alltid lika roligt att träffas ! Jag köpte oxå en hel del grejer av den ena kärringen, som Viktor ska ha t ex matstol, resesäng, kläder och leksaker.

På em och kvällen har vi tagit det lugnt, ätit och tittat på teven. Vi tittade på outsiders som handlade om sopmänniskor, dem lever på att plocka mat ur sopor och plocka saker ur contanrair som en form av protest mot att människor överkonsumerar och slänger mycket som är användbart. Det är en god tanke , tycker jag för jag kan hålla med om att man handlar mycket och sen slänger det väldigt fort igen och hur bra är det för miljön egentligen ??

Nu ska jag surfa lite och sen krypa ner i sängen..Natti natti alla goa människor !

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0