Torsdag idag

I morse så lämnade jag Amanda som vanligt och sen följde jag med Michaela till psykologen
och efter det så har Michaela varit hos oss hela dagen, lika trevligt som vanligt :-)
Vi var till Mac Donalds och köpte hem mat, smidigt och enkelt eftersom kylen är trasig
och sen tog vi en prommis och hämtade Amanda på dagis.

Älskling har fixat i ordning i Amandas rum och möblerat om lite där och plockat bort
gamla leksaker. Det blev en hel del att skänka till dagis. Amanda har fått en egen
dator att rita och spela spel på och hon är glad för det.

Viktor har fått lite gröt igen och idag har han invigt sin nya stol i köket och han är sååå söt..

Dem var här och kollade på kylen och frysen och dem dömde ut den så vi får helt nytt :-D

Men dem kan inte beställa det nua förrän på tisdag och sen levereras det en vecka
senare, så det tar nästan 2 veckor tills den nya kommer. Dåligt, tycker jag
och dem kan inte ens erbjuda ersättningkylskåp vi kan låna under tiden.
Som tur är så har vi en god vän som kan låna oss ett :-)

Kvällen blir lugn med teve, te och smörgåsar...


Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej. Det är väl hyresvärdens skyldighet att fixa ett ersättningkylskåp? Väldigt dåligt tycker jag att det är.
Rosie

2008-01-11 @ 07:38:13

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0