Storhandling

Sov ända till 9 idag fast då har jag vaknat till och från innan iofs, men det var skönt att sova lite längre :-)
Efter frukosten åkte vi till Aspudden och matade svinen och sen for vi iväg och storhandlade på ICA Maxi. Skönt att fylla på vårat nya kylskåp och frys. Det var massor med folk där  för både pension och barnbidraget har kommit och då ska alla handla..

Viktor har fått smaka banan och päronpuré idag och det tyckte han om, söta killen. Snart blir han 6 månader min fina pojk, vad det går fort !
Amanda fullkomligen älskar sin dator hon fått i rummet, hon spelar Alfons, Bamse och Lekstugan.
Idag köpte vi Fem myror är fler än fyra elefanter och Spel och musik och nu väntar Amanda spänt på att få spela :-)

Jag är orolig för min pappa just nu för han har ont i sin rygg sen ett par veckor tillbaks och det har påverkat hans psyke mycket att ha ont hela tiden. Pappa har mer eller mindre haft ont i sin kropp hela tiden sista året, värk i knäna, ryggen, foten eller någon annanstans...Han är inte lika pigg och glad längre men jag hoppas det snart blir bättre...Älskar dig, pappa !

Det är fortfarande mycket som rör sig i huvudet på mig och jag behöver hitta ett bra sätt att slappna av på. Jag är ständigt spänd i min kropp och mina muskler har svårt att slappna av. På nåt bra sätt måste jag komma igång med motionen och gå ner i vikt...Tips nån ??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tipsar dig om att följa med mig på vattengympan i Farstahallen annars får du se fram emot tills när vi ska börja meditera den 4:e Februari.
*många styrkekramar*

Sandra

2008-01-19 @ 19:28:50
Postat av: Sandra

Följa med till Viktväktarna kanske?

2008-01-19 @ 20:52:15

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0