Min sjukling

Jag tycker så synd om min goa fina son, lider verkligen med honom. Han verkar ha så det så jobbigt och ont, vi har gett honom alvedon under dagen och då går febern ner lite och han blir lugnare. Efter ett tag blir han orolig igen, gråter, spänner sig och kan inte koppla av. Läkaren sa att det inte är nåt särskilt utan bara en förkylning som så många andra barn har. Viktor har bara haft feber idag och han kan ha det i 3-4 dagar utan att det behöver vara någon fara. Får han segt slem eller andas tungt eller inte vill äta då kan det vara rs-viruset eller förkylningsastma och då kan man göra saker, ge medicin och så..Men som hans mamma är det plågsamt att se hur han tittar in i mina ögon och säger att han har ont och att det inte är okey..Det är svårt att se sitt barn ha ont.
Får se hur natten blir, kanske vi får ringa till sjukhuset och rådgöra. Vi får se men jag tror att natten blir jobbig...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0