Helt slut i huvudet..

Nu känner jag att orken tryter, har hela huvudet fullt ! Mycket att fundera över och man ska finnas överallt. Som tur är det inte så hela tiden men just nu händer mycket samtidigt.
Idag har jag varit och hälsat på, på mitt jobb och det var kul. Jag märker att jag saknat arbetstagarna på jobbet och dem blev glada att träffa mig. Dem tyckte Viktor var så gullig. Det händer mycket på jobbet nu och 1 mars flyttar vi till nya lokaler och det blir förändringar i grupperna, både bland personal och arbetstagare.

Nu är Michis och Erre varit i ett dygn i Fuerteventura och idag skiner solen på dem :-) Igår regnade det.
Jag ska passa svinen i 14 dagar så nu blir det åka av till Aspudden. Har varit där idag innan jag for till jobbet ;-)

Igår följde jag med Sandra och kolla på 2 lägenheter och den ena föll hon för, så nu hoppas vi att det går bra...

Amanda har haft julgransplundring på dagis och hon har dansat och sjungit och haft det kul...

Nu orkar jag inte skriva mer ! Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Styrkekram när orken tryter*

2008-01-15 @ 21:05:48

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0