En lugn söndag

Tänk vad fort tiden går, imorgon börjar Amanda på dagis igen och Jocke i skolan. Då är det oxå 2 veckor sen tomten var hos oss :-)  Det är skönt när det blir vardag igen efter alla helgerna. Jag behöver ta tag i en hel del saker nu såsom min vikt t ex, har gått upp flera kilo igen men men, nu blir det till att ta nya tag...

Idag är Viktor feberfri men han hostar en del. Han är iaf piggare och det är skönt, min älskling har haft det jobbigt med alla sina åkommor under sin korta livstid. Mamma sa till mig idag att jag var väldigt förkyld ofta när jag var liten och det kanske Viktor oxå blir. Vi får se ! Vi hade tänkt åka till mor och far idag men vi bestämde oss för att ta det lugnt idag med. Det gjorde inget heller för igår så ramlade min pappa ner för stegen när han hade varit på taket :-(
Han gjorde illa sin rygg.

Amanda-grisen mår rätt bra trots sin tand, hon äter så gott hon kan och vi mosar maten. I morgon ska vi ringa tandis och se vad dem kommit fram till, men det lutar åt narkos om jag får bestämma.
Hon ser fram emot att gå till dagis i morgon och leka med sina kompisar..

Idag har jag fixat med tvätten, myst med barnen och suttit vid datorn. Älskling har hjälpt mig med min logga och ni ser den på bloggen :-) Lite justeringar kvar bara, min älskling är så duktig.
Snart blir det fika och lite teve...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0