Tisdag

Det känns som att det är lördag idag men det är tisdag, jag tror att det beror på att Evelina är här och hälsar på och att Amanda sövdes igår. Amanda har varit hemma länge nu från dagis så vi har inte haft några morgonrutiner med lämning till dagis på över en vecka nu. Amanda är lite hängig  med lite feber och trötthet, hon är snorig oxå så jag vet inte om en förkylning är på gång :-)

På fm åt en en god frukost, plockade iordning hemma och sen for vi till Ica Maxi och handlade mat tills ikväll :-)  Vi ska nämligen bjuda alla våra kids och även Erre på tacos då *mumsigt*

Mattias kom för en stund sen och nu fikar vi och väntar på Michis som är på väg. Jag ska ta med mig tjejerna och gå till centrum och kolla lite i affärer. Evelina verkar tycka det är mysigt att vara här, vi hoppas att hon blir nöjd med sina dagar här :-)

Tjing tjong så länge ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Hoppas ni har det bäst, själv är jag ju på jobbet och det är sååå kul :D syns sen! Kram

2008-02-26 @ 14:18:51

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0