Söndag

Lilla söta Viktor sitter i mitt knä och försöker skriva med tangentbordet, han liksom slår på mina fingrar och vill oxå vara med ;-) Det ska börjas i tid med datorer :-)  Nu är det kväll och strax ska vi fika och kolla på singing bee..
Idag har vi varit ute och farit hela dagen, först var vi på babysim. Vi tog bussen dit och Michis var med. Viktor har varit borta 3 gånger så vi fick gå igenom det vi missat så det blev mycket för Viktor. Men han har lärt sig "floating", att flyta, jag höll mina händer under hans huvud och nacke och sen flöt han och det var så häftigt och han gillade det verkligen. Sen fick han dyka på 2 nya sätt, varav det ena var att jag skulle släppa honom under vattnet.

Efter det så handlade vi lite och sen åkte vi och hälsade på våra goa vänner i Ösmo, mina härliga kärringar och deras gulliga söner. Vi fikade och åt lite och snackade desto mer :-)  Det var trevligt !

Idag har vi sålt Viktors babyskydd så nu får han använda Amandas gamla stol, en Akta Graco...

Nu ska jag fika, hej så länge !

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0