Snöstorm

Nu har vi äntligen kommit hem från en dag full av aktiviteter och jag är verkligen helt slut. Kan tänka mig att bara lägga mig i sängen och sova, snart får jag det men inte riktigt än. Vi åkte hemifrån runt halv 10 i morse för att köra över Sandras grejer till hennes nya lägenhet.
När vi gjort det så åkte vi till Ikea för att Sandra behövde handla en massa saker till sitt egna boende. Det blev både ditten och datten och vi åkte därifrån fullastade tillbaks till Sandras lägenhet.
Så har vi varit hemma hos Sandra hela em och hjälpt henne att sätta ihop det hon köpt och det blev jättefint. Nu behöver hon bara komplettera med lite annat så blir det komplett :-)
Så nu önskar vi Sandra allt Grattis till sin fina lägenhet och vi hoppas bli överbjudna på en kopp kaffe snart ;-)

När vi skulle åka hem så var det snöstorm *burr* kallt och jäkligt så vi tog det jätte försiktigt hem. Nu ska vi käka och sen bara ta det lugnt och framförallt äta chips och dip...


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0