Öppna förskolan

Idag har jag och Viktor varit på öppna förskolan med våra goda vänner Alexandra och Linus :-)  Jag väckte Viktor för han hade somnat i vagnen, jag ville att han skulle få se dem andra barnen lite. Vi fikade och hade sångstund och så lekte Viktor en stund på golvet med leksaker. På onsdag nästa vecka ska vi följa med öppna förskolan och bada och det ska bli skoj...

När vi kom hem så hade älskling gjort lunch så det blev mat och sen lite vila med Viktor och så satte jag upp Viktors gardiner. På em kom Pelle och umgicks med oss ett tag.
Mattias kom hit och hälsade på oss efter jobbet. Det var längesen vi träffade honom så vi åt middag och pratade en hel del...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0