Goder afton !

Nu tänkte jag skriva lite vad som hänt sen sist. 

Igår tog vi med Evelina och åkte till mamma och fikade, mamma tyckte att hon är lik sin pappa och att hon var gullig.  Vi pratade och fikade en stund och det var trevligt, Amanda fick en present för att hon var så duktig på sjh :-)
Jocke är fortfarande och hälsar på sin mormor.

På vägen hem handlade vi lite och sen åkte vi hem och åt middag tidigt så att Evelina skulle hinna äta innan bussen skulle gå. På tal om det så höll vi på att missa bussen för att vi trodde den skulle gå kvart över 6 men som tur var så kollade vi och då upptäckte vi att den skulle gå halv 6.
Som tur var så hann vi iaf och Evelina är nu hemma i Söderhamn. Det var roligt att hon var här och hälsade på.

Kvällen bestod sen av Roomservice, läggning av barn och mig själv. Trött, trött och åter trött !

Idag var det en lugn fm, älskling vilade och jag fixade med ungarna, diskade och duschade. Efter det tog jag med mig Viktor och hämtade Michis och Erre i Kungens kurva, dem hade storhandlat så jag var så snäll och skjutsade hem deras mat.
Sen har vi varit hemma och fixat en massa saker och nu ska jag strax kolla på Du är vad du äter....

Må så gott !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en trevlig fredag! :) Kram

2008-02-29 @ 11:19:27

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0