Fredag

Jag skrev inget igår för jag orkade bara inte, det var en jobbig dag på olika sätt och vis men jag ska sammmanfatta det viktigaste. Vi åkte och lämnade Amanda på dagis och sen till Solna och lämnade bilen till verkstaden, Därifrån gick vi en lång snabb promenad till t-banan och for hem till Farsta. Väl hemma så vilade jag och även älskling ett tag.
Kvart i 2 hämtade jag Amanda och vi tog bussen till Huddinge och tandis. Det gick rätt hyfsat där, Amanda är så duktig men hon var mer fjantig för att jag var med och inte pappa. Dem kunde undersöka tänderna och leka lite med henne och dem sa att hon med tiden säkert kommer kunna slappna av när hon går dit. Som läget är nu så är det akut med 2 av hennes tänder så därför ska hon sövas och laga tänderna.

Idag fredag så har våra döttrar varit här och hälsat på :-) Vi har ätit en god middag och pratat och druckit lite vin, det var trevligt. Nu skulle dem vidare till en kompis och vi ska titta på Let´s dance och mysa och sen väntar bingen :-)
Min mamma var en sväng till Farsta oxå så vi tog en fika i centrum en snabbis...


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0