Ännu en hemmadag

Idag är det onsdag och även denna dag är vi hemma och kurerar våra små telningar, som fortfarande är snoriga och hostiga. Amanda måste bara bli frisk innan måndag då hon ska sövas. Jag är nervös inför att hon ska sövas, känns inget roligt att min lilla flicka ska sövas. Funderar mycket om hur hon kunde bli så rädd för tandläkaren ?

Vi har inte gjort så mycket idag, det gamla vanliga. Tycker inte jag hinner att direkt göra nåt för Viktor kräver så mycket hela tiden och det är ingen lugn och ro hemma. Både jag och älskling är ju hemma så det blir att vi umgås mest hela tiden så man tar sig inte för att göra nåt annat direkt. Så det är både på gott och ont att vi båda går hemma.

Här kommer kort på Amanda när hon nybadad sitter och äter lunch och Viktor som ätit gröt, kortet i mitten sitter han på våran säng och leker

     

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0