Alla hjärtans dag

Idag har det mesta gått i kärlekens tecken, vi överraskade Amanda med frukost på sängen och hon blev både glad och överraskad. Jag, Viktor och älskling gick och köpte frukost och sen gick vi hem och åt frukost och jag och Viktor vilade en stund.
Jag ägnade mycket tid åt att ringa runt och kolla upp en del kring Joakim och hans problematik oxå.
Viktor och jag gick på drop in kaffe på Amandas dagis, Viktor charmade alla, både stora som små.

När vi kom hem så hade älskling köpt bakelser, dukat fint och gjort kaffe. Vi åt en god middag och till kvällsfika blev det hjärtan av olika slag :-) tårta, gelehjärtan, chokladhjärtan så vi har haft en mysig dag. Pricken över i:et blev den fina tavlan på vårat bröllopsfoto som älskling framkallat !

image135

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0