Kärleksmiddag och Coca cola

Min älskade man håller på att göra en kärleksmiddag till mig, kärlekspasta Maria :-)  och det ska bli så gott. Det är tagliatelle med skinka, salami, bacon, champinjoner, purjolök och grädde och kryddor. Mumsigt..
Min man har sina fina sidor, och dem är ganska många..*älskar*



Vi åkte ju över till mina föräldrar  och tog en fika och det var skönt att träffa dem för nu är det 3 veckor sen sist. Vi brukar träffas minst en gång i veckan normalt sett men nu har ju min bror varit sjuk, men nu mår han bra igen. Han har tappat några kilo och det är bra för honom som sitter i rullstol.
Han ska gå ner några kilo till...
Älskling hjälpte pappa med datorn och pappa erbjöd älskling en ny dator och vet ni vad älskling svarar ?
- Nej, det behövs inte..
Och han som verkligen behöver en ny för den bärbara han använder är helt slutkörd.
Men mina föräldrar och bror gör så mycket för oss och dem är ovärdeliga..*älskar*



Det var jätteskönt att vara ute och gå idag och jag känner mig så nöjd, även om jag nu har lite ont i kroppen och jag kommer säkert få träningsvärk nu av det här..Vi ska gå ut i morgon igen..Vi gick nästan 8000 steg och 8 km..Känner mig duktig !
Vi hittade en mysig väg som heter Nynäsleden som går parallelt med Nynäsvägen..
På vägen hem så köpte vi Coca-Cola Light plus (Vitaminer samt grönt te) min favorit är med grönt te..



Funderar på om vi ska dricka lite vin till maten eller inte, undrar vad älskling vill ?
Får se hur det blir, men det hade varit gott..Har lite huvudvärk men det var längesen jag drack ett glas vin...

Kommentarer
Postat av: Misen

Drick ett glas vin tycker jag. Ett glas är ju aldrig fel. Sitter här och doftar på sambons, såå gott. Tänk vad jag ska ta igen sen när bebisen kommit! Ha en trevlig fredagskväll!

2008-08-29 @ 18:49:10
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Anamarielle

Detsamma till dig :)

2008-08-29 @ 18:56:50
URL: http://emodoll.blogg.se/
Postat av: Pelle

Tycker du skall ta ett glas till maten



Oj vilken god mat du får.



Ha en trevlig helg

2008-08-30 @ 00:43:29

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0