Tilt i hjärnan

Vilken dag detta är.....Vilka idioter det finns i denna värld !!!! Orkar inte ens med människor som beter sig så jäkla illa, så energikrävande och onödigt..Om bara människor kunde ta sitt ansvar och bjuda till lite så skulle allting funka helt okey..Nu är det inte så och detta tar så mycket energi av mig idag så nu är jag trött...

Vill bara berätta att min bror hade tur som kom in på sjukhuset, han hade kunnat stryka med på kuppen. Det visar sig att han har en infektion i blodet som är så pass allvarlig..Nu blir han kvar hela helgen och dem har honom under uppsikt hela tiden..Min älskade bror, vill bara att han ska bli pigg igen...

Nu ska jag göra nåt annat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att din bror kryar på sig riktigt snabbt! Det blev fyra ynka kantareller, alltså inget att göra mackor på ;-) Ha en bra kväll

2008-08-22 @ 22:08:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0