Slött och Bajen spelar fotboll..

Nu är det fotboll på teven, Bajen spelar mot Kalmar FF i Svenska cupen, och jag har ingen större lust att kolla på den.
Jag har en massa i huvudet som jag funderar på, saker jag måste göra och sakta men säkert så betar jag av lite i taget.

Det går inte fort men vem har bråttom, har ju en hel hord av ungar att ta hand om först och gubben kräver sitt. Han är min största bebis...

Viktor är så mammig och gnällig, vill bara tutta hela tiden. Det är så han somnar..
Snart kommer Pelle över och kollar på lite fotboll..

På måndag börjar Jocke i skolan..Då blir det ordning på torpet igen..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fin blogg

2008-08-21 @ 19:38:47
URL: http://misseverything.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0