Onsdagen

Jag har varit hos sjukgymnasten idag och fått tips och råd om träning, avslappning och stretchning för att lindra smärtorna i mina muskler. Det känns jättebra och jag har tänkt att använda bloggen till en forma av träningsdagbok oxå, där jag skriver i hur lång promenad jag gjorde, vilka övningar osv...Nu till en början så ska jag promenera 20 minuter varje dag, stretcha och göra avslappning..

Jag har återbesök till henne om 3 veckor, så nu är det bara att köra igång skonsamt och försiktigt...

Michaela och Erre kom och åt lunch med mig och det var jättegott. Jag gjorde en rotsaksgratäng med en massa grönsaker, kryddor och olivolja och till det stekt tofu..
När jag var hos sjukgymnasten så var dem ute med ungarna i parken sålänge..

På kvällen blev det lek och bad med småttingarna..





Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag måste också ta mig i örat och ringa sjukgymnasten. Det är väl ungefär såna övningar som du ska göra som jag också ska göra.

Och det första jag ska börja göra är att börja gå ut och gå mer jag också. Jag har ju hundarna att gå ut med så det kan bli riktiga promenader.



Hoppas det går bra.



kram

2008-08-27 @ 22:36:34
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0