Lunchbesök

God morgon :-)
Jag har redan hållit igång i några timmar och som vanligt denna vecka så är det först dagis som gäller och sen till Aspudden och vattna svinen...Så nu är vi hemma och jag har ställt in kycklingen i ugnen. Vi får nämligen lunchbesök idag och då ska vi bjuda på flygande Jakob :-)  Det var längesen vi åt och det är gott, tycker jag...

När vi gick till dagis idag så frågade Amanda om jag tycker om våran bil ?
- Ja, svarade jag
- Den är risig, tyckte Amanda
Sen sa hon - Men, jag gillar gamla bilar :-)
Då bestämde Amanda och jag att vi ska köpa en ny bil senare....

Nu måste jag fortsätta med mitt.....


Kommentarer
Postat av: Rosie

Godmorgon. ÅÅ jag älskar flygande jakob, det blir aldrig att jag gör det då barnen inte gillar det

Ha en bra dag/ Kram

2008-08-14 @ 11:36:44
URL: http://rosietj.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Det var länge sen man käkade flygande jakob.

Måste jag göra nån dag !



Ungar är härliga för dom säger verkligen vad dom tycker. Kan vara lite pinsamt ibland, men för det mesta helt underbart.



kram

2008-08-14 @ 16:28:34
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0