Lunch kalas och massage

Humöret är uppe, lite trött och huvudvärk, vid gott mod är en ungefärlig beskrivning av bloggarinnan just nu.

Vi har haft trevligt sällskap hela dagen för mina kärringar har varit här med sina fina söner Alex och Oscar...Vi har ätit GI pannkakor med keso, bär och råkostsallad och det var jätte mumsigt. Ungarna fick grädde och glass till pannkakorna. Dem har lekt och haft världens drag här i lägenheten, kastat bollar och jagat varann och skrikit...

Om en stund ska jag iväg och få en stunds massage och det ska bli så skönt. Det blir min början på min stora förändring i mitt välmående. kommer att boka in en tid till för massage om ett par veckor...

Återkommer med kort från dagen senare :-)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas massagen var skön !



kram

2008-08-05 @ 15:59:49
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Monica

Nu först såg jag bilderna.. jätte mysigt vi hade och så gott allt var. Nu ser jag på bilderna hur fel Moddan har ang min vikt....keep on GIa ;-)

2008-08-17 @ 07:52:41

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0