Ja, jag säger då det....

Livet är tufft många gånger och man ställs inför svåra situationer, bland det svåraste är när det händer sina barn någonting. Då är hjärtat beredd att hoppa ur kroppen....

Jag pratade med mamma nyss och hon berättade att en väns dotter hade druckit lampolja ikväll och nu sitter dem akut på ett sjh och har blivit inskrivna. Det är farligt att svälja den vätskan och om man kräks så kan man få frätskador, man kan även få lunginflammation. Flickan är inte ens 2 år...Åh, vad jobbigt och jag lider med henne så mycket...

Sandra och Pelle har varit här och hälsat på ikväll och vi har ätit och fikat och pratat en stund.
Nu ligger Amanda och vi ska lägga oss i soffan och kolla på en film och svulla chips och dip...Gott !!!!

Hej så länge !


Kommentarer
Postat av: Bodil

Usch, vad läskigt med lampolja. En olycka händer så lätt när de är i den åldern... Hoppas att det går bra för lill-tjejen!!

2008-08-24 @ 22:45:16
URL: http://ailurophilias.blogg.se/
Postat av: Pelle

Tack för i dag det var efter omständigheterna jätte

trevligt. Å kocken får all beröm för maten.

2008-08-24 @ 23:36:36

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0