Hej hej på er...

Detta är mitt första inlägg idag, för det mesta har jag hunnit skriva ett eller två inlägg vid den här tiden redan,
 men vi har varit i farten hela dagen..

Sen Amanda började på dagis i måndags så har vi i princip varit aktiva hela dagarna men det är roligt
och bra för vi behöver komma igång med allt..

Vi lämnade Amanda först och sen åkte vi som vanligt och fixade svinen och sen var vi och hälsade på en
 jättegullig kompis till mig, gulliga Sussie :-)
Vi har fikat och ätit glass med maränger och chokladsås och det var himlans gott.
Vi satt och pratade om livet i flera timmar.
Det var trevligt att hälsa på henne och älskling var där för första gången.
Vi har inte aktiverat oss på en lång tid, älskling och jag, så det var bara roligt att komma ut.
Vårat mål är att vi ska komma ut mer och mer nu framöver...

När vi kom hem så mötte vi en granne som informerade oss om att en granne blivit knivskuren i benet ute
på gården igår av några alkoholister :-(
Grannen skulle säga till dem att dem inte får stå och pissa på våran lekpark och då hade dem knivskurit honom..
Jäkla människor ! Tyvärr så håller många alkoholister till utanför vårat hus och i området för vi bor precis vid centrum..
Men alkoholister brukar vara rätt harmlösa enligt min erfarenhet..Vi vågar ju aldrig släppa ut våra ungar här ensamma..
Jag är glad att vi inte köpt vår lägenhet utan vi kommer söka oss härifrån inom ett par år.
 Vill köpa nåt eget då, helst ett litet radhus med en gräsplätt...Det skulle vara en stor lycka för mig !

Nu ska jag dricka te och äta en smörgås...


Bilder kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att ni har roligt på dagarna.

Men jäkligt jobbigt att höra det där med knivskurningen. Usch ! Förstår om ni vill flytta därifrån.

Vi flyttade till vårt kedjehus 94 och har ingen jättegräsmatta, men är dölycklig över att vi gjorde det. Bara att kunna gå ut när man vill.



Kramar

2008-08-13 @ 23:36:57
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Pelle

Fy fan vilka idioter det finns hoppas polisen får tag i dom.



Flytta inte för långt bort bara.

2008-08-14 @ 00:04:33

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0